7 lipca 2015

Obłędnie! Czereśniowo! Sałatka.

Nie znoszę sałatek owocowych.
I nie wiem, co jest ze mną nie tak.
Ale ta mieszanka soków z owoców, w jednej misce...
Każdy owoc oddzielnie - z miłą chęcią.
Ale tak razem...
Niekoniecznie.


Na przekór temu, co napisałam
Mam dzisiaj dla Was... sałatkę owocową.
Najlepszą na świecie!
Mogłabym ją jeść codziennie.
I chyba nigdy by mi się nie znudziła,
Idealna na nieustające lipcowe upały.

Musicie spróbować!


Czereśniowa sałatka

2 nektarynki
300 g czereśni
łyżka miodu
3 łyżki soku z limonki
2 łyżki posiekanej świeżej mięty
2 łyżki orzeszków pinii

Czereśnie myjemy, pozbywamy się pestek, przekrawamy na połówki. Nektarynki kroimy na kawałki. Pół łyżki miodu mieszamy dokładnie z sokiem z limonki i całość dolewamy do miski z owocami. Orzeszki prażymy na suchej patelni, kiedy już ładnie się zrumienią dodajemy resztę miodu i karmelizujemy całość przez ok. 1 minutę. Kiedy chwilę przestygną dodajemy do owoców. Dorzucamy miętę i wszystko dokładnie mieszamy. Podajemy od razu.

13 komentarzy:

  1. Kolorowa i pyszniasta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, robię taką dzisiaj :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będzie smakować, tak bardzo, jak i nam

      Usuń
  3. hehehhe, no ubawiłam się, bo ja też niekoniecznie lubię owocowe, tzn podziobać osobno, spoko....ale razem, a tu proszę, o ironio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj wypróbuj i daj znać, czy przetrwałaś :)

      Usuń
  4. zasady są po to, by je łamać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha mam tak samo, owoce tylko osobno.. razem jakoś inaczej smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej też nie przepadam za sałatkami owocowymi, ale uwielbiam wszystko gdzie są czereśnie. Z tego powodu Twoja sałatka bardzo przyciągnęła moja uwagę. :) Składniki wydają się zgodnie współgrać ze sobą. Wypróbuję koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, czy zasmakuje

      Usuń
  7. Fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...