8 grudnia 2017

Chleb z płatkami owsianymi.


Owsiany bochenek

0,5 kg mąki
0,5 l ciepłej wody
25 g świeżych drożdży
4 łyżki płatków owsianych
2 łyżki dowolnych nasion
pół łyżki soli
pół łyżki cukru

W misce dokładnie mieszamy ze sobą płatki i wodę. Dodajemy drożdże, cukier i sól. Przez ok. 10 minut mieszamy drewnianą łyżką. Dosypujemy 3/4 części mąki i wyrabiamy na gładką masę. Po chwili dosypujemy nasiona i pozostałą mąkę. Całość jeszcze raz dokładnie mieszamy. Ciasto na chleb wlewamy do naoliwionej keksówki i posypujemy garścią ziaren. Formę wstawiamy do zimnego piekarnika i pieczemy w 200°C przez ok. 60 minut.

9 komentarzy:

  1. A owsianego, nigdy nie piekłam. Trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego jeszcze nie piekłam, ale jadłam nie raz. Przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością smakuje przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto przyrządzać domowy chleb dla takiego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis sam zacząłem z dziewczyną w tym roku,

    przygodę z fitnessem i odchudzaniem na pewno

    będziemy polecać Twojego bloga wśród znajomych :)

    nie możemy się doczekać, aż wstawisz coś nowego :D
    Ja bardziej w Calisthenics poszedłem a moja

    dziewczyna sam fitness :) trzymaj się cieplutko.

    Osobiście mogę też polecić Diet map

    https://goo.gl/z5eNrM = Diet map a także kartę

    Mylife https://goo.gl/14LKrD
    która pozwala na dostęp do lekarzy a także siłowni

    i punktów fitness w całej Polsce bez zbędnego

    chodzenia i załatwiania formalności

    Pozdrawiam i na 100% będziemy wracać do lektury na

    Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś taki przyrządzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis. Z pewnością smakuje przepysznie.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...