31 maja 2012

Się porobiło!

Kochani, stało się coś, czego zawsze się obawiałam najbardziej.
Padł nam komputer.
Dysk.
I wszystko nań stracone!
Zdjęcia...
Na szczęście jedynie niewielka ilość...
( dzięki czemu, nie załamałam się kompletnie )

W każdym razie, muszę poczekać, aż z nieba spadnie mi coś nowego, na czym będę mogła sobie pracować. To może chwilę potrwać, zwłaszcza że w przyszłym tygodniu przylatuje do nas Mama i wtedy nie komputery będą nam w głowie...
Mam nadzieję, poczekacie na mnie!

Z łezką w oku...
Emma

;)

2 komentarze:

  1. Mi zdarzyło się to samo, pół roku temu. Niestety straciłam bardzo wiele zdjęć, których już nigdy nie odzyskam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi ta czekoladka na głównym ;P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...