30 stycznia 2010

Mój pierwszy raz z pesto


 

Rozmawiałam ostatnio z przemiłą internautką na temat pesto. Okazało się, że obie przepadamy, ale każda z nas idzie na łatwiznę używając pesto ze słoiczka. Lenistwo? Możliwe. Prawdopodobne.
Dziś postanowiłam zobaczyć co tracę. I traciłam wiele! Pesto zrobione w domowej kuchni smakuje wspaniale! Jest nieporównywalne z pesto sklepowym.
Kristi  /i nie tylko/  - spróbuj - nie pożałujesz! ;)


Porcja pesto (na parę)

30 g świeżej bazylii
ząbek czosnku
garść orzeszków piniowych
starty parmezan (my dodaliśmy sporą garść, ale dodawać wg. uznania) 
50-100 ml oliwy
szczypta soli
szczypta pieprzu

Wszystko miksujemy.
Podajemy z makaronem ugotowanym al dente.



Niebo w gębie!

1 komentarz:

  1. Anonimowy4/2/10

    Piękne masz fotografie Twoich potraw! Ja też uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni:) Pesto też zrobię. Pozdrawiam - Agawka:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...