4 lipca 2013

Przypadkowo.



Zupełnie przypadkiem
Zrobiłam pyszną pastę.
Miało być coś innego,
Ale wiecie, jak to czasem bywa...
Miałam w lodówce resztkę fety,
Trochę gorgonzoli,
Dorzuciłam też trochę serka Philadelphia.
I dodając jeszcze parę innych składników,
Wyszła pasta do chleba.
Tym razem zielona.



Pasta z rukoli.

30 g fety
30 g Gorgoznoli
30 g serka śmietankowego
80 g rukoli
100 g jabłka
50 g orzeszków pinii
pieprz
2 łyżki octu winnego

Wszystko wkładamy do blendera i miksujemy.

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Pyszne! chyba skorzystam z przepisu :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga, przydadzą mi się słowa krytyki
    silnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, przypadnie Ci do gustu, tak jak i mnie :)

      Usuń
  2. i dobrze, że przypadkowo...ja tak lubię właśnie, bez napinki, planu...ot, improwizacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się przekonałam, że takie improwizacje zazwyczaj smakują najlepiej :)

      Usuń
  3. nietypowa, brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...