11 lipca 2013

Lassi. Kokosowe.

Więc było po indyjsku.
A jak po indyjsku to pikantnie.
A jak pikantnie to potrzebne jest lassi.


Niestety wpadłam na to tuż przed kolacją.
I nie miałam w domu mango.
Miałam za to resztkę mleka kokosowego.
Więc zrobiłam.
Nietypowe.
Kokosowe.
Przydało się :)


Kokosowe lassi.
(dla dwóch osób)

200 g jogurtu naturalnego
250 ml mleka kokosowego
200 ml wody niegazowanej
cukier puder, według uznania

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy ze sobą.
Podajemy schłodzone.

12 komentarzy:

  1. /Nie wiem czy to jeszcze lassi, ale dobrze wybrnęłaś z sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że tak, choć głowy sobie nie dam za to uciąć :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Anonimowy11/7/13

    szczerze mówiąc nigdy wczesniej nie słysząłam określenia lassi :-) Muszę wygooglać o co w tym chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lassi to napój na bazie jogurtu. Spotykany najczęściej w kuchni indyjskiej. Dobry! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lassi, ale czy rzeczywiscie tak latwo je przygotowac? To podawane w restauracji ma zawsze taka "puchata" konsystencje, troche jak pianka - moze uzywaja do przygotowania blendera? Hmm trzeba zbadac sprawe, bo to rzeczywiscie swietny napoj na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze, najsmaczniejsze są szybkie i spontaniczne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mango lassi, nietypowego, kokosowego nigdy nie piłam:) Do zapamietania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie probowalam kokosowego lassi, pilam za to Mango Lassi I bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda wariacja lassi jest pyszna i idealna na lato. zdecydowanie :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...