7 sierpnia 2012

Frytkowa wariacja

Ostatnio na blogach znalazłam to samo, co sama chwilę wcześniej przygotowałam w mojej kuchni.
To samo
Jednak trochę inne :)
Ciekawa frytkowa wariacja.


Frytki z garam masala

4 duże ziemniaki
5 łyżek stopionego masła
2 łyżeczki garam masala
1 łyżeczka płatków chili
sól

[Listonic]

Ziemniaki obieramy i kroimy w słupki. Wkładamy do miski z osoloną wodą i odstawiamy na 20 minut. Następnie dobrze je osuszamy i wykładamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i posmarowaną masłem. Ziemniaki posypujemy chili i garam masala, obracając, aż każdy słupek będzie dokładnie okryte przyprawami.
Piekarnik rozgrzewamy do temperatury 200°C i pieczemy w nim ziemniaki przez ok. 40 minut. Aby były ładnie przyrumienione i miękkie.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zapiekane ziemniaczki. Wszelkie frytkowe wariacje są u mnie na duże tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite fryteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zrobie je w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi smaka na frytki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, że wpadliście!
    polecam fryteczki bardzo serdecznie, cieszę się, że się podobają!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...