8 maja 2010

Słodkie-kwaśnie. Ciepłe-zimne.


Dziś na szybko, bo padam z nóg. O tym niebawem.
Teraz obiecane Wam crumble rabarbarowe.
Też na szybko. Bardzo szybko. 




3 łodygi rabarbaru
60 g mąki
60 g masła
60 g cukru
60 g mielonych migdałów

Rabarbar kroimy na kawałki o długości ok. 2-3 cm. Pozostałe składniki wyrabiamy palcami do momentu powstania jednolitej masy. Do wysmarowanego masłem naczynia wrzucamy rabarbar, który przykrywamy kruszonką. Pieczemy w 180° do momentu aż się zrumieni (ok. 20 minut).


Smacznego!

15 komentarzy:

  1. Pycha! Uwielbiam! U mnie było dziś crumble z owocami leśnymi w ramach "wymiatania" zamrażarki i było pyszne. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emmo!
    Dziś cały dzień myślałam o crumble i o tym, że je zrobię jak wrócę do Krakowa.

    Crumble ma to do siebie że wygląda tak sobie a smakuje dużo lepiej (moim z daniem) Ja lubię z kruszonką z płatków owsianych:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie słyszałam o crumple!Muszę wypróbowac!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam! uwielbiam rabarbar! a w takiej prostej postaci crumble - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie tylko zerkam pełno rabarbarowej słodyczy:)
    nawet nie zauważyłam, że jest już rabarbarowy sezon, za którym tęsknię cały rok.

    mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9/5/10

    Crumble bardzo mi smakowały, chociaż raczej nie lubię rabarbaru. Danie rewelacja, ale polecam szczupłym, bo kalorii tam trochę jest.
    <>

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuudowne!

    do takich pyszności rzeczywiście wielu słów nie potrzeba..

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne, apetyczne zdjecia! Ja miałam robić ciacho w ten weekend i w końcu go nie zrobiłam, a rabarbar czeka od wczoraj...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj czy tam na lyzce jest galka lodow waniliowych?? :)
    Jak tak - biore calosc lacznie z crumble :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla takich bomb kalorycznych warto się poświęcić, bo są super! :)

    Atria, masz całkowitą rację, z tym wyglądem crumble, ale smak wspaniały!

    aagaa, wypróbuj koniecznie!

    Kasiu, masz rację, prostota jest najlepsza!

    Aniu, dziękuję! i do dzieła! :)

    Poleczko, wzrok Cię nie myli-oczywiście, że lody waniliowe! mogę Ci podesłać, choć obawiam się, że całość może nie dojechać do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj zrobiłam ciasto wg Bei z rabarbarem, dziś w planach kompot, to jutro koniecznie crumble!

    Mniam! mniam! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Emmo dziękuje za odwiedziny i dodanie mojego bloga do obserwowanych, dzięki temu trafiłam do Twojego ogródka:)a tym samym odkryłam kolejny fantastyczny blog kulinarny. Przepisy rabarbarowe są genialne, to smak mojego dzieciństwa, w ogrodzie rosło strasznie dużo rabarbaru, zrywaliśmy go, maczalismy w cukrze i zajadaliśmy:)Od lat go nie jadłam, musze go gdzieś wypatrzyc:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze pieczone! to to chyba nawet ja, zielona w kuchni, będę potrafiła zrobić!

    (Ps. witam, widzę, że mnie obserwujesz, to i ja sobie pozwolę na obserwację)

    < mniam >

    OdpowiedzUsuń
  14. arsarnem, bardzo dziękuję za miłe słowa i zapraszam częściej do siebie :) rabarbar znajdź koniecznie! bo się skończy i będziesz musiała czekać kolejny rok...

    magdaleno, jestem przekonana, że crumble wychodzi każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wielkim wrażeniem pomysłu :) ależ to musi genialnie smakować!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...