22 września 2015

Awokado - pyszności.

 


Sałatka z awokado i ciecierzycą

awokado
puszka ciecierzycy
cytryna
250 g ogórka
3 łyżki oliwy
sól
kilka listków świeżej mięty
płatki chili

Odcedzoną ciecierzycę wrzucamy do miski i mieszamy ją z oliwą oraz z dwoma łyżkami soku z cytryny wymieszanym z 3 łyżkami wody. Dodajemy również skórkę otartą z wyparzonej cytryny i odrobinę soli. Ogórka obieramy i kroimy w grubsze półplasterki. Dodajemy do ciecierzycy. Całość posypujemy posiekaną miętą oraz płatkami chili (według uznania). Sałatkę odstawiamy, aby się przegryzła, na ok. 30 minut. Po tym czasie dodajemy do niej obrane i pokrojone w kawałki awokado.
I gotowe! Smacznego!

14 komentarzy:

  1. noo, szaleństwo, minimum <3 jak zwykle fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No całkiem fajne, a ja muszę się przyznać, że nigdy nie jadłem jeszcze awokado XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to? koniecznie nadrób zaległości ;)

      Usuń
  4. Już mi pasuje :) Kiedyś nie lubiłam awokado :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, że kiedy spróbowałam po raz pierwszy to w ogóle do mnie nie przemówiło, a teraz....

      Usuń
  5. No może w końcu, w takim wydaniu posmakuje mi awokado...
    By the way - piękne zdjęcia masz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      do awokado można się zdecydowanie przekonać, ja uwielbiam

      Usuń
  6. warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię awokado :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Awokado zamiast masła, polecam także inne zdrowe przepisy

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...