20 sierpnia 2014

Na przyjazd gości.


Od dzisiaj mamy gości.
Bardzo fajnych gości prosto z Polski.
Na dłużej.
Życzcie nam pogody, bo inaczej z naszych podróżniczych planów nici...

Przywitałam Ich zupką.
Pyszną.


Zupa z cukinią i pomidorem.

2 cukinie
2 pomidory
czerwona cebula
1l bulionu warzywnego
łyżka słodkiej papryki
łyżeczka suszonego koperku
łyżeczka ziół prowansalskich
sól, pieprz
łyżka oliwy

Cebulę, pomidory i cukinię kroimy w kostkę. W garnku rozgrzewamy oliwę i podsmażamy na niej cebulę, kiedy odrobinę zmięknie dodajemy cukinię. Chwilę razem smażymy, a pod koniec dodajemy pomidory. Po kilku kolejnych minutach zalewamy całość bulionem. Gotujemy ok. 20 minut. Dodajemy przyprawy. Następnie zupę miksujemy na krem. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Podajemy z kromką pieczywa.




8 komentarzy:

  1. ładnie podane na tym białym talerzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zawsze wygląda pięknie na białych talerzach! uwielbiam :)

      Usuń
  2. łał! Zupka jest przepyszna! (właśnie ja jem :3 ) Nie spodziewałam się, aż tak dobrego smaku. Nigdy nie miałam pomysłu na cukinię, która rosła w ogródku jak głupia... to jest genialny pomysł na jej wykorzystanie. Wiem, że ta zupka na stałe zagości w moim jadłospisie. Polecam każdemu! :D oraz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej! cieszę się bardzo, że tak smakowała. Ja ogólnie lubię zupy z cukinii. Zazwyczaj są pyszne.

      Usuń
  3. heheheheh, cóż ja mogę napisać?:D:D:D:D:D możemy sobie gotować;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...